»Vse rusko je treba prepovedati. Ruski režiserji se ne morejo pretvarjati, da je vse dobro in da se nimajo kaj pritoževati.«
»Pri Cannesu je seveda vse mogoče, mi pa vzbuja nelagodje, da Thierry Fremaux kar naprej govori, da preučuje situacijo, ne pove pa, kaj hoče narediti. Mi bomo izpeljali predvideni program, če v Cannesu še vedno premišljajo o svojih naslednjih korakih, potem ni nobenega dialoga.«
»Mislim, da je letošnji izbor filmov eden najboljših v Cannesu v zadnjih letih.«
»Leta 1995 mi je bilo v čast, da sem prišel v Cannes s svojim prvim filmom Teža. Osemindvajset let pozneje sem ponosen, da se vračam z malo večjim spektaklom.«
»Cannes je bil zame kot cinefilko vedno vrhunec univerzalnega filmskega jezika. Biti na mestu ranljivosti, v temni kinodvorani, polni neznancev, in gledati popolnoma nov film je moj najljubši kraj. Osupla, navdušena in ponižna sem, da bom lahko predsednica žirije filmskega festivala v Cannesu. Komaj čakam, da vidim, kakšna potovanja čakajo vse nas.«
»Če se v Cannesu obirajo, sodelovanja ne bo«
»Ne ozrem se nazaj in ne rečem, da bi si želel, da bi bil jaz ta tip. Res sem zadovoljen s starostjo.«
»El presidente! Ne, saj vem, da to ni francoščina. (...) Cannes bo imel vedno posebno mesto v mojem srcu. Rezervirajte let! Z ženo prihajava.«
»Ne pozabimo, da je to največji svetovni filmski festival, največji svetovni oder za kino in da bom prvi temnopolti predsednik žirije. Torej, glej, ne morem se pretvarjati [da vem], kaj se bo zgodilo jutri. Vsakdo mora moliti, na kolenih, moliti, da izstopimo iz tega, poiščemo cepivo, se spet postavimo na noge – fizično, čustveno in finančno po vsem svetu. To ni šala. To ni film. Ljudje umirajo.«
»Elena Naveriani je ustvarila skrajno nenavadno feministično junakinjo, ta izkusi nagajivo, redko videno zmagoslavje ženske, ki zares zacveti v obdobju, ko vsi okrog nje že začenjajo veneti: zadnja in najslajša robida na grmu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju